Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Principer är till för att omprövas och brytas.

Av Frida Axelsson - 8 september 2009 21:54

Har länge varit emot hela den här blogghysterin, då jag kännt att det osar lite mediahora över det, dvs. att det har handlat lite om de sk. 15 minuterna i rampljuset. (Först big brother sen bloggdrottning. )

Men jag har tänkt att försöka ge detta en ärlig chans, och försöka se dess möjligheter istället för dess baksida.

En stor anledning är att jag saknar så mycket att skriva. Jag arbetade under min gymnasietid för en tidning som

skribent, och jag älskade att skriva krönikor. Jag gick också medieprogrammet och läste också textkommunikation

där vi hade vår bästa lärare Annie som verkligen också gav mig blodad tand för skrivandets och ordets möjligheter.

Kanske också för jag känner mig lite uttråkad emellanåt :) .

Känner mig nästan lite ringrostig på orden just nu.Men det kommer. får vi hoppas.

Tillsvidare, godnatt. /f

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Axelsson - 24 november 2009 16:01

"En dag såg hon sanningen i vitögatdå vände hon om och sprang hemEn enda gång mötte hon sanningenoch aldrig vill hon se honom igen För inte är sanningen vackernej snarare är han groteskInte är sanningen ljuvlig och rennej snarare bitter och besk...

Av Frida Axelsson - 19 oktober 2009 12:57

Vad är lycka? Jag har kommit på att lycka får jag när jag sätter mig och det hela i ett större sammanhang.Vad är min plats på jorden...Och att livet är enklare än vad vi förväntar oss, men samtidigt så mycket mer komplext. Ödmjukhet är ett ...

Av Frida Axelsson - 17 september 2009 19:05

Djuret människan har tillskillnad från resten av djuren ett spektra av känslor; glädje, sorg, ilska etc, listan är lång med olika nyanser.Det intressanta är dess status. Glädje är den känsla med högst status medan sorg och ilska är långt längre ner p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards